ציפויי טפטים לדלתות

ייתכן שאתה חושב, למה אני צריך להשתמש בטפט לדלת? אתם בטח תוהים גם מי עושה את התקנת טפט ליצירת הדלת הדקורטיבית.

למה להדביק טפט לדלת?

כאשר אתם מתכננים לקשט דלת, כדאי לשקול להשתמש בטפט לדלתות. אלה יכולים להיות אפשרות טובה לחדר צפוף. אם אתם מתכננים להשתמש טפט הדלת עבור דלתות הפנים שלך, תצטרך לדעת איך ליישם את זה כראוי. ראשית, יהיה עליך למדוד את לוח הדלת ולסמן את המיקום. לאחר מכן, יהיה עליך למרוח עליו שכבה דקה של דבק טפטים. אתה יכול לקנות דבק מעורב מראש או להכין בעצמך על ידי ערבובו עם מים. לאחר הדבק מוחל, תצטרך לבצע את ההוראות המופיעות באריזה.

אתה יכול גם להשתמש טפט צבעוני עם הדפס כדי לתת מראה של ויטרז". שיטה זו היא דרך מצוינת לקבל מראה ייחודי לדלת. עם זאת, עליכם להיות מדויקים בעת יישום טכניקה זו. החלק הטוב ביותר הוא שקל מאוד להסיר אותו ואינך צריך לדאוג לפגיעה בטפט. יתר על כן, זה מאוד קל להסיר וניתן להסיר בכל פעם שאתה רוצה.

ניתן להחיל טפט על דלתות אם יש לך את התקציב. אתה יכול להדביק אותו מבחוץ או מבפנים של הדלת. לדלתות המחליקות, כדאי להשאיר מעט מקום בין הדלת לקיר. סוגים מיוחדים של דלתות לא צריך להיות מכוסה טפט. אלה כוללים דלתות הזזה, דלתות אוטומטיות ודלתות מסתובבות. אם אתה רוצה לכסות אותם עם טפט, אתה צריך בסיס צבע בהיר על הקירות. אם ברצונך להשתמש בטפט דלת לחללי הפנים שלך, עליך לוודא שאתה ממלא אחר ההוראות שעל האריזה.

איך לשים טפט על דלתות?

לפני שתתחיל להחיל טפט עבור דלתות, אתה צריך למדוד את שטח הדלתות. לאחר מכן, השתמש בסרגל או במשולש שרטוט כדי למדוד כל לוח. אתה יכול להשתמש בעיפרון כדי לסמן היכן יש למקם את הצורות, ותוכל להשתמש בפתקים דביקים כדי לסמן איזה קצה צריך לפנות לראש הדלת. לאחר שמדדת את האזור, השתמש בספוג טפטים כדי להחליק את הקצוות ולהחליק כל דבק עודף. לאחר שסימנת את האזורים שברצונך לכסות, חתוך את הטפט.

אתה יכול להסתיר את האחסון מאחורי הדלת עם סיומת טפט, אשר לא רק מאיר את חדר השינה, אלא גם ממזער את ההפרעה שלה. למשל, נייר דה גורניי המצויר ביד יתאים להפליא למיטה צרפתית מגולפת, וילונות דמשק מזהב קטיפה ושטיח רקום להפליא. דרך נהדרת נוספת להסתיר דלת היא להשתמש בטפטים המשתרעים לספרייה נסתרת או לחדר ארונות.

הטכנולוגיה המודרנית אפשרה להדפיס על טפט נייר. טכנולוגיית הדפסת הזרקת דיו דיגיטלית חדשה מאפשרת מראה מותאם אישית יותר, ויכולה לייצר מגוון סגנונות של טפטים. עם ייצור בהתאמה אישית, אתה יכול להדפיס תמונות או יצירות אמנות דיגיטליות על פיסת חומר ריקה. טפטים אלה מודפסים בדרך כלל בחנויות טפטים.

לפרטים נוספים- אלי דלתות, ציפויים

(Visited 9 times, 1 visits today)